Найпопулярніші глобальні мобільні додатки месенджери

Найпопулярніші глобальні мобільні додатки месенджери

Станом на липень 2019 року 1,6 мільярда користувачів зверталися до месенджер WhatsApp щомісяця. Проникнення і частота використання цього месенджера особливо сильна на ринках за межами США, як результат воно є одним з найпопулярніших мобільних соціальних програм в світі.

У лютому 2014 року соціальна мережа Facebook придбала Messenger за 19 мільярдів доларів США.

Використання месенджерів - глобальний тренд. І зараз веде війну за увагу користувачів онлайн, саме сервіси миттєвого обміну повідомленнями. Тому бізнесу потрібно адаптуватися до цього і навчитися використовувати такі сервіси, вирішувати бізнес завдання.

станом на липень 2019 за кількістю активних користувачів на місяць (в мільйонах)

Використання штучного інтелекту (AI) в маркетингу - це глобальний тренд, який може підштовхнути вас до цікавих ідей і рішень в вашому бізнесі.

Штучний інтелект (ШІ) давно став предметом уяви успішно екранізованим в голлівудських блокбастерах. Але ми дожили до того дня, коли фантазія стала реальністю. Технологія розвивається в таких масштабах, що очікуване зростання доходів світового ринку з 7,4 млрд. USD в 2018 році до 90 млрд. USD до 2025 року. Велика частина цих доходів буде припадати на Північну Америку. Азіатсько-Тихоокеанський регіон і Європа поки б'ються за друге місце. США, Китай і Великобританія лідирують по концентрації компаній, що займаються штучним інтелектом.

Застосування штучного інтелекту не обмежується робототехнікою у виробництві. Також застосовується в прогнозуванні поведінки клієнтів, моніторингу взаємодії в соціальних мережах, адаптації рекламних повідомлень до потреб, симпатіями, мови аудиторії. Уже зараз ми спостерігаємо автоматичну адаптацію постів в Instagram під використовуваний нами мову, або показ саме тих постів, повідомлень, які знаходяться в нашому колі інтересів по результату аналізу наших дій і реакцій в соц.сетях.

В цілому, маркетологи всього світу знайшли дві основні області застосування ІІ: аналіз даних і автоматизацію завдань. З огляду на зростаючу увагу до даних про клієнтів, приблизно половина фахівців по глобальному маркетингу використовують ІІ для аналізу їх даних. Є програми які персоналізують повідомлення, ідентіфікаціруют клієнтів з різних джерел / девайсів, автоматизують e-mail розсилки, автоматизують обслуговування клієнтів в деяких областях і це тільки початок. В цілому ІІ вважається однією з найефективніших технологій цифрового маркетингу.

Оскільки використання технології ІІ в маркетингу все ще перебуває в зародковому стані, багато галузеві фахівці не зовсім переконані в тому, що ІІ впливає на ефективність реклами зараз.

Рекламникам поки не зручно автоматизувати все комплексно, тільки окремі процеси.

Маркетологам також необхідний детальний огляд витрат, необхідних даних і алгоритмів, пов'язаних із застосуванням ІІ. Іншими словами, індустрія, схоже, не готова припинити контроль над своєю роботою на користь штучного інтелекту.

Тільки очевидно загальна думка, що технологія є важливою тенденцією в рекламній індустрії. І якщо вам вдасться застосувати ІІ комплексно там, де він ще не працює - це дуже перспективна галузь.

Коментарі

Интересно, что присутствует и параллельный тренд -  фокус на privacy and encryption - пользователи все больше предпочитают системы в которых общение остаётся скрытым от всех, включая компанию разработчик приложения. Это создаёт проблемы для монетизации, и зачастую messenger app не является непосредственно прибыльным, но скорее используется в комплексе с другими услугами.
Алексей
Интересно, что присутствует и параллельный тренд - фокус на privacy and encryption - пользователи все больше предпочитают системы в которых общение остаётся скрытым от всех, включая компанию разработчик приложения. Это создаёт проблемы для монетизации, и зачастую messenger app не является непосредственно прибыльным, но скорее используется в комплексе с другими услугами.

15.01.2020 15:07

avatar
Щоб залишити коментар, потрібно Зареєструватися або Увійти

Знайти проект